• Інформація по субсидії

  • Реформа місцевого самоврядування

  • Прийом громадян

  • Обговорюємо проекти

Пропонуємо використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послугКалькулятор розрахунку розміру субсидії

 

ПОРЯДОК НАДАННЯ ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ ДОМОГОСПОДАРСТВАМ ОБЛАСТІ  (Завантажити)    

 Інструкція про порядок заповнення бланків для надання житлових субсидій

 

Бланки заяви про призначення субсидії та декларації про доходи і витрат Ви можете заповнити і надати особисто (або надіслати поштою) до місцевого управління соціального захисту населення.

       Органам соцзахисту забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви та декларації. Всі додаткові документи будуть отримані органами соцзахисту у порядку обміну від Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби та ін. Вам НЕ потрібно подавати інші документи самостійно.

      При виникненні додаткових питань відповіді на них Ви можете отримати у місцевому управлінні соціального захисту населення або за телефонами «гарячих ліній»: Урядової – 0-800-507-309, обласної – (0412) 24-14-08, кол-центру ПАТ ЕК «Обленерго» — (0412) 40-21-50, ПАТ «Житомиргаз» — (0412) 43-87-79.

     Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України, на сайті Департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

 

ГОЛОВА ОБЛАСНОЇ РАДИ

ФРАНЦУЗ

Віталій Йосипович           -        другий  четвер  щомісяця, з 9-00 до 12-00  год., кімната 113

                    

ЗАСТУПНИК ГОЛОВИ РАДИ

Годований

Руслан Миколайович      -       друга п’ятниця  щомісяця, з 9-00 до 12-00 год., кімната 204

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ до Плану реалізації Стратегії розвитку Житомирської області на 2015 – 2017 роки

Пропозиції та зауваження до законопроектів від Житомирського регіонального відділення Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад

Пропозиції, озвучені на громадських слуханнях з обговорення Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної влади в Україні 21 березня 2014 року

Пропозиції до проекту Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, надані Черняхівською районною радою

Проект Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні (Редакція від 14.03.2014)

Про створення обласної робочої групи з питань підготовки, популяризації та проведення реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні

Проект Закону України «Про право територіальних громад на об’єднання»

Проект Закону України «Про співробітництво територіальних громад»

Останні новини

Пропозиції до проекту Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, надані Черняхівською районною радою

Пропозиції до проекту
Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні,
надані Черняхівською районною радою

№ з/п

Діюча норма проекту концепції

Пропозиції до проекту концепції

4.2

Надання загальним зборам громадян за місцем проживання, згідно із законом, права ініціювати позачергові звіти посадових осіб місцевого самоврядування перед територіальною громадою, а також встановлення обов’язку для органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб обґрунтовувати власні рішення про врахування або неврахування рішень загальних зборів.

Пропонується виключити, оскільки на сьогодні строки звітування голів та депутатів місцевих рад перед територіальною громадою, в тому числі на вимогу зборів виборців за місцем проживання, встановлені законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст.75), «Про статус депутатів місцевих рад». Відповідно до ст.8 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» порядок проведення загальних зборів громадян за місцем проживання визначається законом та статутом територіальної громади.

Тобто саме в статуті відповідна територіальна громада має право встановлювати будь-які додаткові вимоги до відповідного органу місцевого самоврядування.

4.5

Удосконалення процедури створення органів самоорганізації населення (ОСН), визначення чіткого порядку наділення їх частиною власної компетенції органів місцевого самоврядування, а також виділення коштів для ОСН, їх витрачання, звітування про їх використання, матеріально-технічних засобів для діяльності.

Пункти 4.5 та 4.6 пропонуємо об’єднати та викласти в наступній редакції :

Надання права представницьким органам місцевого самоврядування, у разі необхідності відповідно до закону, утворювати допоміжні територіальні одиниці у територіальних громадах, які складаються із більш як одного населеного пункту або у міських територіальних громадах, де є необхідність більш дрібного поділення території населеного пункту (квартали, мікрорайони, райони) з наданням права представницьким органам місцевого самоврядування визначати процедуру призначення чи обрання керівників (допоміжних територіальних одиниць)

4.6

Поширення практики створення органів самоорганізації населення, зокрема у територіальних громадах, які складаються із більш як одного населеного пункту, наділення їх частиною повноважень органів місцевого самоврядування.

 

5.

5.1

Встановлення механізмів державного контролю за законністю рішень органів місцевого самоврядування та якістю надання населенню адміністративних та соціальних послуг

Зміна статусу місцевих державних адміністрацій з органів загальної компетенції на контрольно-наглядові органи у системі виконавчої влади з функцією координації діяльності місцевих органів виконавчої влади.

 

5.2

За місцевими державними адміністраціями закріплюється нагляд за законністю рішень органів місцевого самоврядування з правом їх зупинення та одночасним зверненням до суду.

Пропонуємо виключити, оскільки це суперечить розділу VII Конституції України та ст.1 Закону України «Про прокуратуру», відповідно до яких нагляд за додержанням і правильним застосуванням законів здійснюється органами прокуратури.

Крім того, згідно ст.71 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи виконавчої влади, їх посадові особи не мають права втручатися в законну діяльність органів та посадових осіб місцевого самоврядування, а також вирішувати питання , віднесені Конституцією України , цим та іншими законами до повноважень органів та посадових осіб місцевого самоврядування, крім випадків виконання делегованих їм радами повноважень та в інших випадках передбачених законом. Відповідно до п.6 ст.119 Конституції України п.6 ст.2 «Про місцеві державні адміністрації» місцеві державні адміністрації на відповідній території забезпечують взаємодію з органами місцевого самоврядування, а не здійснюють контроль за їх діяльністю.

5.3

Позбавлення місцевих рад права висловлювати недовіру главам відповідних місцевих державних адміністрацій.

Пропонуємо виключити.

Ця норма є конституційною (ч.9, ч.10 ст.118 Конституції України).

Місцеві державні адміністрації підзвітні і підконтрольні радам у частині делегованих повноважень. Висловлення недовіри голові відповідної місцевої державної адміністрації обласною чи районною радою є єдиним інструментом відповідальності місцевих державних адміністрацій за виконання делегованих повноважень.

Останнє оновлення: Понеділок, 24 березня 2014, 09:52

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr